Bookmark and Share

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

"Γειά σας, ο κος. Τάδε;"

Από τη Φαίη Ιωαννίδου

Έρχεται, λοιπόν, για κάθε φοιτητή -αργά ή γρήγορα- η στιγμή που θα πει: «Μαμά, μπαμπά την προσοχή σας παρακαλώ. ΝΑΙ αποφάσισα τελικά να δουλέψω!» Κάτι τέτοιο είπα κι εγώ αλλά δεν ήξερα τι μπορεί να ακολουθήσει όταν η δουλειά που αποφασίζεις να κάνεις είναι σε τηλεφωνικό κέντρο. Χρειάστηκαν μόλις λίγες ώρες και η καταγραφή διάφορων τηλεφωνικών ιστοριών ξεκίνησε. Και να το αποτέλεσμα σας το παρουσιάζω..

"Από το νεκροταφείο καλείτε;... Να μην κάνετε αυτή τη δουλειά εσείς! Τι δεν καταλαβαίνετε; Ρωτήστε την Αρχιεπισκοπή εκεί..."
Κάτοικος επαρχιακής πόλης που δεν καταλάβαινε τι του έλεγα και με μπέρδευε με την λαρισιώτικη προφορά καθώς συνέχιζε... Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι εννοούσε!

"Κάνω πολύ σοβαρή δουλειά τώρα κυρία μου. Είμαι πάνω σε σκάλα!"
Γιατί απάντησε δεν θα μάθουμε ποτέ!

"Δεν έχω δάνεια ούτε Χρηστούς ούτε Παναγίες!"
Ένας ακόμα αξανακτισμένος πελάτης που ξέσπασε πάνω μου για τα προβλήματα του. Συμβαίνουν κι αυτά!

"Είμαι σε κηδεία τώρα και δεν μπορώ να μιλήσω. Θέλετε κάτι;"
Vs
"Απλά έχει party μέσα η κόρη μου και βιάζομαι. Πείτε μου λίγο γρήγορα παρακαλώ!"
Οι μικρές χαρές και οι μεγάλες λύπες της ζωής συναντιούνται και τηλεφωνικά και πάλι δεν ξέρεις πώς να τις αντιμετωπίσεις προφανώς!

"Δεν σας αρέσει η φωνή μου;"
Σπαστικιά κυρία που επειδή για κάποιο λόγο δεν την άκουγα και δεν μιλούσα άρχισε να ειρωνεύεται!


- Ναι καλησπέρα σας. Θα μπορούσα να μιλήσω με την κυρία … Ελένη; -Ποια Ελένη τώρα;; Εδώ βλέπουμε το debate!
Ελπίζω τουλάχιστον να διαμόρφωσε ορθή πολιτική γνώμη με τόση αφοσίωση.

• "Εεε προς το παρόν είμαστε καλά οικονομικά. Ακόμα δεν έχουν σφίξει τα λουριά. Με τη νέα κυβέρνηση αν χρειαστούμε .. Θα δείξει πώς θα πάει.."

Μιας και το πολιτικό κλίμα των ημερών δεν έχει αφήσει κανέναν πολίτη αναίσθητο, κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει και τη δουλειά μας όπως φαίνεται!


• - "Καλημέρα σας. Θα μπορούσα να μιλήσω με την κυρία .. ;
- Όχι γιατί αυτή τη στιγμή γεννάει !"

Αν σπάσουν τα νερά δεν προλαβαίνεις τίποτα έτσι κι αλλιώς.. στην περίπτωση αυτή ένα «Να σας ζήσει» είναι μάλλον ό, τι καλύτερο κι ας μην έκανες εσύ τη δουλειά σου. Αν και τώρα που το σκέφτομαι δεν πρέπει να ευχήθηκα.

"Δεν με ενδιαφέρει. Έχουμε έχουμε."
Και ΜΠΑΜ το κλείνει χωρίς να έχω προλάβει καν η δύσμοιρη να πω τίποτα.

"Εγώ είμαι πελάτης 40 χρόνια. Τι ενημέρωση να θέλω; Έλα έλα κοπέλα μου τώρα!"
Και ναι υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που δεν γνωρίζουν τη σημασία της έννοιας ενημέρωση και ούτε καν τα δικαιώματα τους ως πελάτες μιας εταιρείας!

"Μην με ξαναπάρετε γιατί μου έχετε πρήξει λίγο τον έρωτα!"
Το ξέρατε εσείς ότι οι Έλληνες είμαστε τόσο ευγενικοί με το καλημέρα; Εγώ έχω τη χαρά να το ανακαλύπτω καθημερινώς !

"Σ’ ευχαριστώ για τη γλυκιά φωνή ! Πολύ καλημέρα σου από την Κέρκυρα!"
Άφησα για το τέλος τον συμπαθητικό κυριούλη που ήταν ο μόνος εδώ και καιρό που το έκλεισε ευγενικά και με κοπλιμέντο παρά με βρισιές και μυνήσεις.


Είναι ολοφάνερο ότι η δουλειά μου είναι άκρως ριψοκίνδυνη. Γιατί όντως μέχρι και μυνήσεις μας απειλούν ότι θα μας στείλουν. Ευτυχώς σε μένα δεν έχει τύχει τίποτα ακόμα. Αλλά ποτέ δεν λέω ποτέ. )

Υ.Γ: Μετά από αυτό το κείμενο ελπίζω στην κατανόηση σας να είστε πάντα ευγενικοί και να ακούτε τουλάχιστον όποιον κι αν σας παίρνει τηλέφωνο ! Διαφορετικά ίσως να γίνετε τροφή για τέτοιου είδους σχόλια όπως τα παραπάνω...

Οκτώβριος 2009
www.exitmag.tk

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θεωρω τον εαυτο μου παρα πολυ ευγενικο ατομο. Η μονη περιπτωση στην οποια μπορω να γινω αναιδης ειναι οταν λαμβανω τηλεφωνηματα για καρτο/δανεια, κυριως εξαιτιας τησ διαρκειας του τηλεφωνηματος και της πιεσης να σου πουλησουν κατι το οποιο δεν χρειαζεσαι. Αν το χρειαζοσουν θα το αποζητουσες ο ιδιος. Ακομα θυμαμαι που δεχτηκα "δωρεαν" πιστωτικη κάρτα με "δωρο" ενα παπλωμα που αποδειχτηκε πως κοστιζε 100 χιλ δρχ (προ αμνημονευτων) και το πληρωνα για ενα χρονο! Φυγε οσο ειναι ακομη νωρις και διατηρεις την αξιοπρεπεια σου. Συμβουλη απο ειλικρινο ενδιαφερον, απολαυσε την φοιτητικη ζωη οσο μπορεις και μην ξεχνας πως απο τα 25 (το αργοτερο) και μετα θα δουλευεις μεχρι τα 65. Ζήσε και μην συμβιβάζεσαι με το κατεστημένο απο τώρα.
Καλή επιτυχια

Theios είπε...

Καλά τα λέει ο κος Ανώνυμος ρε Φαίη. Κι εμένα με τσαντίζουν όταν με παίρνουν από τις τράπεζες! Άσε που παίρνουν και ώρες κοινής ησυχίας!

Απ' την άλλη, ακούς κι εσύ τα άπειρα.... :P

Φαίη είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε επίτρεψε μου να διαφωνήσω μαζί σου. Δεν κάνω την όποια δουλειά κάνω λόγω κατεστημένου και κανένας δεν με υποχρέωσε να το κάνω. Και ούτε νομίζω ότι χάνω την αξιοπρέπεια μου ακόμα κι αν τηλεφωνώ εκμέρους κάποιας τράπεζας ενημερώνοντας για κάτι-που όντως αυτό κάνω δηλαδή.Δεν προσπαθώ προφανώς να σου αλλάξω γνώμη απλά ίσως επειδή αποφάσισα για δικούς μου λόγους να μπω σε μια δουλειά και μάλιστα στη συγκεκριμένη, σίγουρα ξέρω πως λειτουργεί το όλο θέμα !
Σας ευχαριστώ πάντως όπως και να χει για την άποψη σας :) Χρηστάκη εσένα δεν σε παίρνω μην φοβάσαι :P

JoaN είπε...

Είναι μια απ της δουλειές που δεν θα ήθελα να κάνω. Γιατί νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν θα σε αφήνουν να πεις αυτά που έχεις να πεις, αλλά και να τα πεις θα πουν "δεν ενδιαφέρομαι" και τελείωσε. Άρα, λοιπόν, συμφέρει; Ποιον; Αλλά για να το κάνουν όλο και πιο συχνά θα συμφέρει δε μπορεί.

Κι εγώ είμαι πολύ αρνητική σε τηλεφωνήματα για να αλλάξω εταιρία για γρηγορότερο ίντερνετ, να πάρω πιστωτικές κάρτες, να πάρω δώρο που κέρδισα και ο υπάλληλος είναι στην περιοχή μου = διπλή τύχη wow, να κάνω δωρεάν καθαρισμό προσώπου στο τάδε κέντρο ομορφιάς, να συμμετάσχω σε έρευνες κ.ό.κ.

Πιο πολύ με ενοχλεί που τις περισσότερες φορές τηλεφωνούν σε ώρες κοινής ησυχίας και όταν λέω "ευχαριστώ πολύ δεν ενδιαφέρομαι" (αφού ακούσω μια πρόταση για το ποιοι είναι και τους σταματάω να μη μιλάνε τσάμπα) μου απαντάνε με κάτι ειρωνικό ή με νεύρα.

ΚΑι εκεί με εκνευρίζουν ακόμα πιο πολύ και στον επόμενο κρατιέμαι να μη μιλήσω άσχημα, γιατί δε φταίει... αλλά ούτε κι εγώ φταίω.

Πειράζει που άμα θέλω να ενημερωθώ για κάτι θα το ψάξω μόνη μου; και αν έχω απορίες και θέλω πειρσσότερες πληροφορίες θα ρωτήσω δεν θα ντραπώ. Αλήθεια.

Γιατί να με ενοχλείς στο σπίτι μου; Είναι υποχρέωή μου να σε ακούσω;
Αποκλείεται να με πετυχαίνεις σε δύσκολη στιγμή;

Να μη σηκώσω το τηλέφωνο; 1. ΜΑ δεν ξέρω ποιος με καλεί. 2. Δεν μπορώ να το ακούω να χτυπάει.


ΟΥΦ. Σα να είπα πολλά. :S

Σχετικά Άρθρα

Related Posts with Thumbnails