Του Χρήστου Καραλιά
ckaralias@gmail.com
ckaralias@gmail.com
Ανοίγεις την τηλεόραση (που είναι βέβαια και από μόνη της μια λάθος κίνηση), και πέφτεις πάνω στη διαφήμιση της Olympic Air (χωρίς το lines ντε, την καινούρια Ολυμπιακή!). Όμως κοιτώντας καλύτερα, βλέπεις οτι κάτι δεν πάει καλά με το αεροπλάνο που παρουσιάζεται στη διαφήμιση Πολλά ακούστηκαν, σε μια προσπάθεια να εξηγήσουν τη διαφορετικότητα αυτού του αεροπλάνου, αλλά κυριάρχησαν 3 σενάρια.
Σενάριο 1ο: Στην εξωτερική επιφάνεια του, το jet της Ολυμπιακής εμφανίζει πολύχρωμα εξανθήματα και φαίνεται να είναι στα τελευταία του. Πολλοί Έλληνες ανησύχησαν μήπως τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής έχουν κολλήσει τη γρίπη των χοίρων, και φοβούνται να την επιλέξουν για τις μετακινήσεις τους. Άλλοι μπήκαν σε συναισθηματισμούς του στυλ "Σε αγαπάμε", ενώ όσοι ήταν σίγουροι για το άδοξο της τέλος της ευχήθηκαν μια και καλή "καλό ταξίδι".
Σενάριο 2ο: Εξαγριωμένοι κάτοικοι από τους 15 προορισμούς στους οποίους η νέα Ολυμπιακή πλέον δεν θα επιχειρεί πτήσεις, εισέβαλαν στο αεροδρόμιο το βράδυ πριν την πτήση και κόλλησαν στο αεροπλάνο post-it με βρισιές: "Αϊ σιχτίρ εσείς και ο Βγενόπουλος"...
Σενάριο 3ο: Η διαφημιστική εταιρεία ανέθεσε στους υπαλλήλους του Υπουργείου μεταφορών να γράψουν με πολύχρωμους μαρκαδόρους διάφορες ευχές για την Olympic Air! Τους ζήτησαν μάλιστα να αλλάζουν τη γραμματοσειρά τους για να μην φαίνεται οτι είναι όλα γραμμένα από τους ίδιους ανθρώπους. Φήμες λένε οτι η εξαγορά των επανακολλούμενων χαρτακίων έγινε με απευθείας ανάθεση στην Post-it και δεν προηγήθηκε διαγωνισμός.
Τουλάχιστον τα σάντουιτς θα έχουν περισσότερο βούτυρο και μαγιονέζα.
Σενάριο 2ο: Εξαγριωμένοι κάτοικοι από τους 15 προορισμούς στους οποίους η νέα Ολυμπιακή πλέον δεν θα επιχειρεί πτήσεις, εισέβαλαν στο αεροδρόμιο το βράδυ πριν την πτήση και κόλλησαν στο αεροπλάνο post-it με βρισιές: "Αϊ σιχτίρ εσείς και ο Βγενόπουλος"...
Σενάριο 3ο: Η διαφημιστική εταιρεία ανέθεσε στους υπαλλήλους του Υπουργείου μεταφορών να γράψουν με πολύχρωμους μαρκαδόρους διάφορες ευχές για την Olympic Air! Τους ζήτησαν μάλιστα να αλλάζουν τη γραμματοσειρά τους για να μην φαίνεται οτι είναι όλα γραμμένα από τους ίδιους ανθρώπους. Φήμες λένε οτι η εξαγορά των επανακολλούμενων χαρτακίων έγινε με απευθείας ανάθεση στην Post-it και δεν προηγήθηκε διαγωνισμός.
Τουλάχιστον τα σάντουιτς θα έχουν περισσότερο βούτυρο και μαγιονέζα.
2 σχόλια:
Εμπνευσμένο άρθρο με φαντασία όπως πάντα!Εμένα μ'αρέσε αυτή η διαφήμιση μπορώ να πω
Εμπνευσμένο άρθρο με φαντασία όπως πάντα!Εμένα μ'αρέσε αυτή η διαφήμιση μπορώ να πω
Δημοσίευση σχολίου