Της Αλίκης Ελευθεριάδου
Ξύλο στα Πανεπιστήμια...
Φαινόμενο γνωστό με τάση εξάπλωσης τα τελευταία χρόνια. Παρατάξεις όπως η ΔΑΠ Ν.Δ.Φ.Κ, η ΠΑΣΠ, η ΕΑΑΚ, η ΠΑΝΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΗ διαχωρίζονται σε ομάδες, διαμορφώνουν παρέες και ξεσπούν σε βιαιοπραγίες κάθε φορά που η παράταξη που εκπροσωπούν ή αλλιώς τα κόμματα και οι πολιτικές απόψεις που υποστηρίζουν θίγονται. Συχνά στις φοιτητικές συνελεύσεις παρατηρείται έντονη λογομαχία, που εξελίσσεται σε υβριστικά σχόλια και πολλές φορές καταλήγει σε ομαδοποιημένο ξυλοδαρμό. Η δεξιά πτέρυγα της αίθουσας διαμάχεται με την αριστερή, η μεσαία με την δεξιά και πάει λέγοντας. Μπούγιο ενήλικων νέων χωρισμένων σε ομάδες επιδεικνύουν τη σωματική τους δύναμη πυξ λαξ...
Πρόσφατα διαδραματίστηκαν αντίστοιχα γεγονότα στην ΑΣΟΕΕ. Τραυματίες, πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες που ενεπλάκησαν για ακόμη μία φορά σε τσακωμό που πήρε μεγάλη έκταση. Ποιός από αυτούς έχει αναλογιστεί ότι έχει μπει στο Στο τριπάκι της φανατικής προσήλωσης,(ουσιαστικά σε κόμματα, για την εξυπηρέτηση τις περισσότερες φορές ξένων σκοπιμοτήτων!!Προς τι τόσος φανατισμός; Μήπως με το ξύλο θα πεισθούν οι ''Θωμάδες'' ή μήπως απλά θα θεωρηθούν οι φοιτητές των παρατάξεων ακόμα πιο απολίτιστοι από πριν που απλά φώναζαν για να επιβάλλουν την γνώμη τους; Προς τι τόσος θυμός; Μήπως γιατί οι διαφωνούντες προσβάλουν τα πολιτικά τους είδωλα ή τις ιδέες που οι ίδιοι οι πολιτικοί συνηθίζουν να βλάπτουν με τις πράξεις τους; Προς τι τόσες παρωπίδες; Ποια είναι τα τόσο μεγάλα συμφέροντα που τους κάνουν να μετατρέπονται σε χούλιγκαν των θρανίων; Τα σκάνδαλα; Οι διαπλοκές; Οι καταχρήσεις; Ή μήπως τα ψέματα όλων όσων διεκδικούν την εξουσία; Γιατί να πέφτουμε στην ίδια παγίδα ξανά και ξανά; Ζούμε στην εποχή της εξέλιξης και όμως σκεφτόμαστε όπως το μεσαίωνα...
Γιατί εμείς, οι νέοι, που μπορούμε να ανατρέψουμε τα πάντα, να ακολουθούμε τα βήματα αυτών που κατακρίνουμε..;
Ξύλο στα Πανεπιστήμια...
Φαινόμενο γνωστό με τάση εξάπλωσης τα τελευταία χρόνια. Παρατάξεις όπως η ΔΑΠ Ν.Δ.Φ.Κ, η ΠΑΣΠ, η ΕΑΑΚ, η ΠΑΝΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΗ διαχωρίζονται σε ομάδες, διαμορφώνουν παρέες και ξεσπούν σε βιαιοπραγίες κάθε φορά που η παράταξη που εκπροσωπούν ή αλλιώς τα κόμματα και οι πολιτικές απόψεις που υποστηρίζουν θίγονται. Συχνά στις φοιτητικές συνελεύσεις παρατηρείται έντονη λογομαχία, που εξελίσσεται σε υβριστικά σχόλια και πολλές φορές καταλήγει σε ομαδοποιημένο ξυλοδαρμό. Η δεξιά πτέρυγα της αίθουσας διαμάχεται με την αριστερή, η μεσαία με την δεξιά και πάει λέγοντας. Μπούγιο ενήλικων νέων χωρισμένων σε ομάδες επιδεικνύουν τη σωματική τους δύναμη πυξ λαξ...
Πρόσφατα διαδραματίστηκαν αντίστοιχα γεγονότα στην ΑΣΟΕΕ. Τραυματίες, πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες που ενεπλάκησαν για ακόμη μία φορά σε τσακωμό που πήρε μεγάλη έκταση. Ποιός από αυτούς έχει αναλογιστεί ότι έχει μπει στο Στο τριπάκι της φανατικής προσήλωσης,(ουσιαστικά σε κόμματα, για την εξυπηρέτηση τις περισσότερες φορές ξένων σκοπιμοτήτων!!Προς τι τόσος φανατισμός; Μήπως με το ξύλο θα πεισθούν οι ''Θωμάδες'' ή μήπως απλά θα θεωρηθούν οι φοιτητές των παρατάξεων ακόμα πιο απολίτιστοι από πριν που απλά φώναζαν για να επιβάλλουν την γνώμη τους; Προς τι τόσος θυμός; Μήπως γιατί οι διαφωνούντες προσβάλουν τα πολιτικά τους είδωλα ή τις ιδέες που οι ίδιοι οι πολιτικοί συνηθίζουν να βλάπτουν με τις πράξεις τους; Προς τι τόσες παρωπίδες; Ποια είναι τα τόσο μεγάλα συμφέροντα που τους κάνουν να μετατρέπονται σε χούλιγκαν των θρανίων; Τα σκάνδαλα; Οι διαπλοκές; Οι καταχρήσεις; Ή μήπως τα ψέματα όλων όσων διεκδικούν την εξουσία; Γιατί να πέφτουμε στην ίδια παγίδα ξανά και ξανά; Ζούμε στην εποχή της εξέλιξης και όμως σκεφτόμαστε όπως το μεσαίωνα...
Γιατί εμείς, οι νέοι, που μπορούμε να ανατρέψουμε τα πάντα, να ακολουθούμε τα βήματα αυτών που κατακρίνουμε..;
24 σχόλια:
γενικά το τσουβάλιασμα είναι η πιο εύκολη λύση.
Τεράστιες διαφορές μεταξύ των παρατάξεων αλλά και μεταξύ των διάφορων περιστατικών όπου έχουν έρθει στα χέρια.
Για παράδειγμα δεν αναφέρεις ότι η εαακ δεν είναι παράταξη, είναι δίκτυο σχημάτων με ότι οργανωτικές διαφορές αυτό συνεπάγεται.
Επίσης, μια σύντομη έρευνα στα περιστατικά ξύλου των τελευταίων ετών θα σου έδειχνε ότι η Αριστερή Ενότητα (αρ.εν.)δεν έχει προκαλέσει σχεδόν ποτέ και συνήθως είναι στόχος διάφορων τραμπούκικων επιθέσεων.
Η δαπ από την άλλη έχει μια παράδοση τραμπουκικων επιθέσεων που συνήθως αναλαμβάνουν τα τεφαα ή μπράβοι της οννεδ (ή και οι δύο μαζί)
Επίσης η πκς συνήθως αποφεύγει τέτοιους τραμπουκισμούς, αλλά όταν αποφασίζει να ασχοληθεί το παίρνει στα σοβαρά (όπως πχ πέρυσι το μάη στην πάτρα που έστειλαν εαακιτες στο νοσοκομείο)
Ανέφερα καποια λίγα στοιχεία για να δείξω πώς τα πράγματα διαφέρουν μεταξύ των διάφορων πολιτικών ομάδων.
Προφανώς και διαφέρουν Αλέξανδρε.. Αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το βλέπουμε έτσι.Υποτίθεται ότι στις συνελέυσεις πηγαίνουμε για να βρούμε κάποιες λύσεις ως ενωμένοι φοιτητές οπότε η βία μάλλον δεν χωράει ανεξάρτητα απο το με ποια παράταξη ή δίκτυο σχηματων συμβαδίζουν οι πολιτικές μας απόψεις.
Δηλαδή Αλέξανδρε θέλεις να μας πεις ότι οι "αριστεροί" είναι οι καλοί και όλοι οι άλλοι τραμπούκοι?
Νομίζω οτι τις συγκρούσεις σε τέτοιο επίπεδο τις κατακρίνουμε όλοι, και υποβαθμίζουν τον ακαδημαικό χαρακτήρα των ελληνικών ΑΕΙ, οπώς και πολλές άλλες ελληνικές πρωτιές.
Πιστεύω είναι λάθος να συνδέονται τόσο έντονα οι φοιτητικές παρατάξεις με τα πολιτικά κόμματα. Δεν λέω να είμαστε απολιτίκ, αλλά η κατάσταση είναι παρατραβηγμένη.
@Ανώνυμε αν αυτό κατάλαβες ξαναδιάβασε το. Δεν έβγαλα λάδι την αριστερά, απλώς έγραψα ότι ένα κομμάτι(στο οποίο ΔΕΝ συμμετέχω) της απέχει σταθερά από πράξεις βίας. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τα εαακ...
Οσον αφορά τη βία, το ζήτημα μπορεί να το δει κανείς γενικόλογα και ανθρωπιστικά κάτω από το πρόταγμα ''όχι σε κάθε μορφή βίας'' και μπορεί να το δει τακτικά και κινηματικα. Εγώ επιλέγω τη δεύτερη οπτική και λέω ότι αυτή τη στιγμή, μέσα σε αυτές τις συνθήκες η μαζική χρήση βίας σε βάρος πασπ-δαπ δεν οδηγεί πουθενά. Το ίδιο φυσικά ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό για μικροπολιτικούς ψευτοτσαμπουκάδες, με αφορμή τις αφίσες, τα τραπεζάκια και άλλα γραφικά
@φαίη, η ενότητα ως αυτοσκοπός δεν μου λέει κάτι ούτε θεωρώ ότι μπορεί να μας εξυπηρετήσει στο παραμικρό όταν δεν έχει μια ορισμένη στόχευση. Δηλαδή ενότητα με δαπ-πασπ μόνο κακό μπορεί να κάνει
@χρήστο, η σύνδεση με κόμματα δεν είναι κακή ή καλή αφ'εαυτή. Οταν είναι το μόνο στοιχείο πολιτικοποίησης (όπως συμβαίνει συχνά) είναι προβληματική. Το ζητούμενο είναι να συνδυάζεται με την ικανότητα των φοιτητών να παίρνουν αποφάσεις από τα κάτω, να συντονίζονται μέσω των γενικών συνελεύσεων και να μην περιμένουν πεφωτισμένες ηγεσίες να τους κατευθύνουν
Συμφωνώ στο τι να την κάνουμε την ενότητα όταν δεν υπάρχουν κοινές προοπτικές από την ομάδα..Αλλά απαντάς μόνο σου πιο κάτω όταν λες ότι οι φοιτητές πρέπει να συντονίζονται για να πάρουν τις σωστές γιαυτούς αποφάσεις..κι αυτό δεν μπορεί να γίνει με τον εξ' αρχής διαχωρισμό στις ταμπέλες "δαπ-πασπ" και "αριστερά σχήματα"
Κατ αρχην εχω να πω πως εχεις δικιο σχετικα με την παραλειψη του να αναφερθει πως η εαακ ειναι σχημα κ οχι παραταξη.Κατα δευτερον, αν και κατα της υπαρξης πολιτικων παραταξεων στις σχολες, θεωρω κι εγω πως τα πραγματα δεν πρεπει να συγχεωνται γιατι τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα. Παρ ολα αυτα εχω να πω πως το αν η αναμειξη με πασπ κ δαπ ειναι καλη δεν εισαι σε θεση να το κρινεις ουτε εσυ αλλα ουτε κι εγω. Επισης,θα συμφωνησω με τη αλικη στο ζητημα των παροπιδων για τον απλο λογο οτι υπαρχει κομματικοποιηση και οχι πολιτικοποιηση, φανατισμος σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο ελευθερη διακυνηση ιδεων. Δ εν μ αρεσει να βλεπω το πανεπηστημιο να γινεται πεδιο μαχης αναμεσα σε φοιτητες οι οποιοι αν πραγματικα ειχαν εστω και μια σταλα σωστης παιδειας μεσα τους δεν θα προεβαιναν σε τετοια μεσα..χρειαζεται πολυ ψαξιμο πριν κατασταλλαξει κανεις σε κατι, σε ενα κατι το οποιο να εχει βασεις κι οχι απλη θεληση ειτε για μπουζουκια, ειτε για τραμπουκισμους, ειτε για ο,τιδηποτε.. Στελλα
1)Πρώτα από όλα, πιστεύω ότι κάθε φοιτητής δικαίούται να έχει ά΄ποψη για το πώς πρέπει να προχωρήσει το κίνημα. Ετσι η δική μου άποψη (και πολλών άλλων) είναι ότι δεν πρέπει να έχει καμία επαφή με δαπ-πασπ. Αν δεν είναι στη δικαιοδοσία των φοιτητών να το κρίνουν, τότε ποιοι θα το κρίνουν?
2) όρισε την πολιτικοποίηση με τρόπο που να διαχωρίζεται από τα κόμματα.
3)Τι εννοείς παιδεία? ήθος? γιατί εγώ νομίζω ότι η παιδεία έχει ελάχιστη σύνδεση με τα πολιτικά μέσα που χρησιμοποιείς
4)Τι θα πει κατά των παρατάξεων? Ο άλλος πχ είναι μέλος της κνε και όταν μπει στη σχολή θέλει να δημιουργήσει μια ομάδα για να προωθήσει τις ιδέες του. Μπορείς να το απαγορεύσεις?
5) όσον αφορά εμένα και ένα μεγάλο κομμάτι του χώρου μου, δεν κατασταλάζεις ποτέ. Εχει κάποιες απόψεις τώρα και είσαι σε διαρκή αναζήτηση
@φαίη, κάποιοι έχουν μια συνολική οπτική του ζητήματος την οποία και παρουσιάζουν στις συνελεύσεις μέσα από τα πλαίσια. Το ζήτημα είναι να υπάρχει οργανική σύνθεση με τους φοιτητές και να μην θεωρεί κανείς ότι πρεσβεύει την απόλυτη αλήθεια έτσι ώστε να υπάρχουν περιθώρια για συνδιαμόρφωση
ΑΛΙΚΗ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ.ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΙ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΧΘΡΕΣ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.ΕΧΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΟΤΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ.ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΧΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Φοβάμαι πως θα συμφωνήσω με τον τελευταίο ανώνυμο...
Μάλλον είναι το πιο σωστό .. Όσο για την οργανική σύνθεση αυτό προσπαθώ να πω κι εγώ πιο πάνω όταν λέω οτι δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι και να κοιτάμε μόνο μια ταμπέλα ..
Pragmatika suggnwmh gia to lathos mou gia thn eaak.Oso gia to ''tsouvaliasma''1on agenes k 2on hthela apla na eimai amerolhpth gi auto den egina pio sugkekrimenh!!(oso afora ta paidia ths pks swsta den dinoun 3ulo...afhnoun tous oikodomous na to kanoun!!!)K genikotera, den thelw na dwsw sunexeia sto zhthma gt o kathenas ta vlepei me th dikh tou optikh gwnia.To thema einai pws oloi sumvalloun ston na katastrefetai h enothta twn foithtwn k na upovathmizontai oi sullogikes diadikasies!!! ALIKH
o kurios alessandro kanei kathara mia propaganda gia ta eaak mesa apo ena keimeno pou den pernei kathara politiki thesi kai kala kanei,logw tou oti kaneis den einai eksw apo auto to paixnidi tou trampoukismou kai twn akraiwn morfwn bias mesa sta panepistimia.kyrie alessandro tha itan kalitero na kanate mia epikodomitiki paratirisi gia to keimeno kai oxi na tarazeste epeidi sas eipan ta eaak parataksi kai oxi sximata.kai akoma tha ithela na sas pw K.alessandro pws i bia einai i idia bia apo opou kai na proerxetai.asxeta an tin onomazoume bia kata tou kefalaiou kai tou kapitalisti eite tin onomazoume bia twn astunomikwn kai kratiki katastoli.opote an deite kai eseis ligo to keimeno xwris tis paropides tis diki sas politikis antilipsis mporei na anagnwrisete kai kapoia pragmata.Aliki polu wraio to keimeno.Stam
Tο ειρωνικό υφάκι " ο κύριος alessandro" μάζεψε το...
Επι της ουσίας.
Που ακριβώς κάνω προπαγάνδα για τα εαακ? Αντίθετα τα κατηγόρησα ότι δεν απέχουν ουτε τα ίδια από τραμπούκικες πρακτικές και ανέφερε ότι μόνο η αρ.εν. το έχει επιτύχει αυτό. Παρεπιπτόντως δεν είμαι στην αρ.εν. και δεν με ενδιαφέρει να κάνω προπαγάνδα για κανένα. Εχω τις απόψεις μου και τις προωθώ μέσα από τη σχολή μου.
Δεν θίχτηκα που αναφέρθηκαν ως παράταξη τα εαακ, απλώς έκανα μια επισήμανση. Εκανα πολλές παρατηρήσεις για το κείμενο που θεωρω εποικοδομητικές, αν διαφωνείς μου είναι αδιάφορο, δεν μπορώ να σε πείσω μεσω ιντερνετ ούτε θα προσπαθήσω.
ένα σχόλιο μονο για την υπεραπλουστευτική λογική σου , η οποία προφανώς σε προστατεύει από το να χρειαστεί να πάρεις θέση και σου επιτρέπει να διατηρείς τα απολιτικ χαρακτηριστικά σου.
Η βία ως πράξη είναι ίδια αλλά τα μέσα και οι στόχοι ποικίλλουν. απλό παράδειγμα, όταν προπέρσι στο περαμα ήταν από τη μια μερια οι εργαζόμενοι που κάναν απεργία λόγω του θανατου συναδέλφων τους λόγω των άθλιων συνθηκών εργασίας τους και από την άλλη μεριά τα ματ με τους μπράβους των αφεντικών που εμποδίζαν τους εργάτες να συνεχίσουν την απεργία, ήταν αναμενόμενο να προκύψει σύγκρουση.
Και οι δύο μεριές άσκησαν βία αλλά με το να δηλώσεις "η βία είναι ίδια από οπου και αν προέρχεται" ουσιαστικά δεν λες τίποτα. Καθώς το κάθε στρατόπεδο διαλέγει μέσα και θέτει στόχους καθένας καλείται να διαλέξει πλευρά (ανάλογα με το που θεωρεί ότι είναι το συμφέρον του) ή να απέχει οπότε και να αφήσει την κυρίαρχη τάξη να ρυθμίζει τις ζωές της πλειονότητας.
Οι αυταπάτες του τύπου "εγώ καταδικάζω κάθε μορφή βίας από οπου και αν προέρχεται" είναι ανεδαφικές και διαλύονται όσο οξύνονται όλο και περισσότερο οι αντιθέσεις σε κάθε επιμέρους κομμάτι της κοινωνίας αλλά και στο σύνολο της
οπως βλέπεις, υπάρχει η εξυπναδίστικη κριτική και υπάρχει και η πολιτική τοποθέτηση...
Euxaristw polu agaphte Stam gia tis parathrhseis sou.Me ekfrazoun apoluta!!!!Epiases akrivws to nohma autou pou hthela na perasw.ALIKH
koita file alessandro ton xwro sou ton kserw para para poly kala.Ayta poy les ta exw akousei kai ta exw akousei.Symfwnw pws mporeis na xeiristeis lathos tin via alla opws episimanes den anaferw kati tetoio.Twra gia to apolitik kai gia to ti kseroume kai oi dyo asto na to krinoun alloi.An kai egw den thewrw ton eauto mou apolitik pisteuw pws tha itan kalitero na eimai apolitik para na exw auto to typopoihmeno style politikopoihshs poy o xwros sou kai genika oi aristeres organwseis pernoun ston kosmo tous.Ara tha protimousa na mou peis kati politik para gia akoma mia fora na mou katevaseis grammi gia ta peri tromokratias tou syriza kai tis poreies me ta mpalonakia.Kai nai kyrie h bia einai to teleutaio meso palis.An den mporeis na katalaveis to pws den eimaste zwa na lunoume tis diafores mas mesw tis bias alla mesw suzitisewn tote kai egw eimai apolitik.Tha sou proteina na ksefygeis apo tin grammi kai deis ligo pio kathara kapoia pragmata.Kai otan milame gia bia milame panta gia tin kathemerini bia kai oxi gia tuxon epanastaseis panta,gia na min pareksigithoume.Kai telos pantwn to keimeno den graftike gia na akousoume tin grammi sou alla auta pou thelei na pei i kopela.Na grapseis kai esy ena keimeno kai na peis oti thes etsi wste na min uparxoun alloi pou na prospathisoun na se kapelosoun.Stam
σύγχυση στο κεφάλι, ξεκάθαρα πράγματα
ποια γραμμή μου και ποιο χώρο μου ρε φίλε?
δεν είμαι σε κανένα κόμμα και καμία οργάνωση
επίσης αν κατάλαβες ότι αυτό που ήθελα να πω είναι ότι η βία μπορεί να χρησιμοποιηθεί λανθασμένα τότε ξαναδιάβασε τι έγραψα.
Που κολλάει ο σύριζα επίσης? το χάος στη σκέψη σου φαίνεται εδώ. απέχω πάρα πολύ από αντιλήψεις τύπου "πορείες ενάντια στην τρομοκρατία" και από την όλη στάση του συριζα απέναντι στα κινήματα .
Αλλά όπως είπες δεν είμαστε εδώ για να παρουσιάσω αυτό που ονομάζεις "γραμμή μου" και στην προκειμένη περίπτωση είναι απλώς απόψεις μου
Οσον αφορα τη βία ως τελευταίο μέσο παλης, νομίζω ότι βάζεις το θέμα λανθασμένα. Δεν είνα ζήτημα αν η βία είναι πρώτο, δεύτερο ή τριτοτεταρτο. Είναι η αλληλεπίδραση μέσων και σκοπών και το πώς αυτά καθορίζονται από τη συνολικότερη όξυνση της ταξικής πάλης. Συνεπώς κανείς δεν μπορεί να προκαθορίσει σε βάθος χρόνο το πότε θα εκδηλωθεί η μαζική βία. Απαιτείται μια βαθύτατη σύνδεση με τον κόσμο (εντος και εκτός κινημάτων) η οποία σου επιτρέπει να αισθανθείς τις ιδιομορφιές της κάθε περίστασης.
Θα σου πρότεινα και εγώ με τη σειρά μου να ξεφύγεις από το μικροαστισμό που σε κατατρέχεί και να αποκτήσεις μια πιο διαλεκτική αντίληψη για το θέμα της βίας αλλά και συνολικά.
Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι έχουμε ξεφύγει σε μεγάλο βαθμό από το αρχικό θέμα και θα ζητήσω συγγνώμη με τη σειρά μου από την αλίκη
επίσης, επειδή το ξεχασα, αν θες κείμενο μου διάβασε το κείμενο αυτού του τεύχους για την france telecom
παιδιά σορρυ, ήθελα να διαφημιστώ λίγο :)
File to na les mikroasto enan pou kan den ksereis nomizw einai atopo opws einai kai san na min to eipes pote.To ufaki "ola auta pou les einai mperdemena kai les akatalabistika" kai ola ta sunafi einai syndikalistika logia pou den xwroun edw.Kai epidi exw vrethei antimetwpos me alla atoma tou xwrou sou kai kratontas tetoia sasi prospathousan na aprosanatolisoun tin suzitisi,pleon se grafw kai esena ws apotelesmatwn prohgoumenwn.Den exeis na peis se emena tpt neo,eisai allos enas epanastatis pou tha ginei esy mallon mikroastos sta 30 sou ara min les kai polla.Twra telos apla tha ithela na sou pw na ksanadeis 2 pragmata parapanw,kalitera,giati dystyxws ta pragmata den einai opws ta nomizeis.
K.AΛΕΞΑΝΔΡΟ.ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ.ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ,ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΝΤΙΣΑΤΕ,ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ Η ΑΛΙΚΗ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ INTERNET.ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΕΠ-Ν-ΣΤ-ΤΗ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ!!!!!!!
....τα εαακ είναι ένα δίκτυο σχημάτων που το μόνο που τους στεναχωρεί είναι πως δεν κινούνται κοινοβουλευτικά/Θα έρθει κ αυτη η στιγμή κ τότε θα γελάμε όλοι.///Είναι μια φλώρικη μούφα που εκπροσωπείται απο δήθεν αριστεριστές κ εικοσάχρονους εφήβους οι οποίοι ψάψνουν τρόπους να φανούν in στα κοριτσάκια κ αντίστροφα...!Αν ήθελαν πραγματικά να είναι κάτι το σημαντικό για τις πορείες κλπ καλό θα ήταν να μη μαλακίζονταν κάνοντας αλυσίδες κ κλέινοντας το δρόμο σε άτομα που κυνηγούν οι μπάτσοι...για να δέσουν κ να μην κλείνουν το δρόμο στα αλλα block όταν θα τους περικυκλώνουν οι μπάτσοι.γ αυτό προτείνω να χτενίσουν λίγο τις τζίβες τους κ να σκεφτούν καλά πόσο μούφα είναι αυτο που εκπροσωπούν....!
eiste oloi zoa!!!kati tetoia atoma exounkatantisei etsi to panepistimio!!!ego pirazei pou thelo na paro to ptyxio mou kai na min akouo kanenan sas????
eiste oloi zoa!!!kati tetoia atoma exounkatantisei etsi to panepistimio!!!ego pirazei pou thelo na paro to ptyxio mou kai na min akouo kanenan sas????
Ναι, πειράζει, γιατί είναι λίγο σταρχιδιστική η συμπεριφορά σου.
Δημοσίευση σχολίου