Bookmark and Share

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Βιογραφικό Νεοέλληνα

Από το Χρήστο Καραλιά

Όλοι μας έχουμε ανησυχίες για το μέλλον, και δη το επαγγελματικό. Κουτσά - στραβά όμως πάντα τα καταφέρνουμε. Ακολουθεί λοιπόν ένα ενδεικτικό βιογραφικό το οποίο δείχνει πώς ο Γιώργος Νεοέλληνας έφτασε τώρα να δοιηκεί τμήμα της "Βίδες & Μπουλόνια Ο.Ε."


ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ
Ανεργίας 4, Αθήνα thelonaginodiefthindis@gmail.com


ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σε κάποιο ΑΕΙ που μπήκα κατά λάθος στις Πανελλήνιες (2003)
Πτυχιακή: Δεν θυμάμαι το θέμα, δεν την έκανα εγώ ούτως ή άλλως. 300€ έσκασα για να μου τη γράψουν.
Μεταπτυχιακό στην Αγγλία (γιατί δεν έβρισκα δουλειά).


ΒΡΑΒΕΙΑ
Τιμητική πλακέτα από τον πολιτιστικό σύλλογο Άνω Ραχούλας για τη δωρεά ενός αρνιού γάλακτος για τη θρησκευτική πανήγυρη του δεκαπενταύγουστου. (Αύγουστος 2008)


ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Ιδιαίτερα σε μαθητές γυμνασίου
Αρχαία, Έκθεση, Λογοτεχνία (2004)
[Ναι, η παιδεία είναι δωρεάν]


ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
«Βίδες & Μπουλόνια Ο.Ε.»
Ταμίας (2002 – 2004)
Στην οικογενειακή επιχείρηση που έχει ο μπαμπάς με τον θείο Τάκη.

«Βίδες & Μπουλόνια Ο.Ε.»
Αρχιταμίας (2004 – 2006)
Εγώ δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοια θέση, αλλά ο μπαμπάς και ο θείος Τάκης επέμεναν ότι υπάρχει. Πολύ χάρηκα με την προαγωγή μου.

«Βίδες & Μπουλόνια Ο.Ε.»
Υπεύθυνος του νεοσύστατου τμήματος που δεν θυμάμαι τώρα πώς το λένε.
(2006 - 2009)
Οι υπάλληλοι ήταν υπάκουοι και ο μπαμπάς χαρούμενος που δε με είχε στα πόδια του.


ΓΛΩΣΣΕΣ
Ελληνικά ό,τι να ναι.
Αγγλικά με έστελνε η μάνα μου για Proficiency, έλα ν’αγαπηθούμε ντάρλιν.
Γαλλικά και Γερμανικά έκανα στο φροντιστήριο αλλά δεν τα θυμάμαι.


ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Facebook groups: AGIA SOFIA=GREEK, Η απιστία δεν είναι μαγκιά αλλά αυτοεξευτελισμός, London OLYMPICS 2012: No MARBLES? No flame!, ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ.ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΑ @@ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 2!!


Άντε, και αν σας πάρουν στη δουλειά μας χρωστάτε κέρασμα!



EXITmag 2009.
www.exitmag.tk

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

''ελα να αγαπηθουμε νταρλιν΄΄; :p οπως θα λεγε και μια φιλη μου ''you are so funny that me balls fell off''. Eχεις τοσο δικιο και το αποτυπωνεις φυσικα με απιστευτο humor!!μπραβο:)περιμενω νεο αρθρο και πολλοι αλλοι φανταζομαι!!

Theios είπε...

Εευχαριστώω!! Ετοιμάζονται και άλλα άρθρα, και οχι μόνο...Ετοιμάζονται και events! Stay Tuned! :)

Ανώνυμος είπε...

ως γνωστή καμμένη...εμένα μου άρεσε περισσότερο αυτό το άρθρο...!!!!Γελάσα ασταμάτητα...!!Συγχαρητήριαααα.!!!!!!Πάντα τοια .....ΝΙΝΑ

JoaN είπε...

"thelonaginodiefthindis@gmail.com
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σε κάποιο ΑΕΙ που μπήκα κατά λάθος στις Πανελλήνιες (2003)
Πτυχιακή: Δεν θυμάμαι το θέμα, δεν την έκανα εγώ ούτως ή άλλως. 300€ έσκασα για να μου τη γράψουν.
Μεταπτυχιακό στην Αγγλία (γιατί δεν έβρισκα δουλειά)."

πρώτα γέλασα μετά είπα να το διαβάσω στα γρήγορα γιατί είναι λυπηρό.

Theios είπε...

@ Νίνα: "Πάντα τέτοια"; Μου φεύγει ένα βάρος... θα κάνω το "Βιογραφικό Νεοέλληνα" Copy Paste κάθε μέρα! :P

@ JoaN: Είναι πράγματι λυπηρό μετά από κάποιο σημείο, όμως δυστυχώς είναι πραγματικό... και ελπίζω να γίνεται κατανοητό και αυτό πέραν του αστείου της υπόθεσης... :/

Σχετικά Άρθρα

Related Posts with Thumbnails